lørdag den 8. februar 2014

Øv at være syg!

I går da jeg vågnede kunne jeg bare mærke at jeg ikke var på toppen; min hals var hævet, mit hoved tungt og kroppen føltes mærkelig!

Afsted på job skulle jeg alligevel, og i løbet af dagen blev det bare værre og værre.
Da jeg kom hjem havde skat hentet prinsesserne og han var igang med at lave den lækreste suppe- løg, Peberfrugt og porre. Nok den lækreste suppe ever!

Han tog til træning kl 16 mens jeg brugte mit sidste skud af overskud til at bage med ungerne _ derefter blev sofaen indtaget i fosterstilling og min krop blev mere og mere svag og begyndte at stikke over det hele.

Da skat kom hjem varmede han suppen op og vi spiste .. Mmmmm, det smagte dejligt og varmede min hals.
- det har forresten været fantastisk med en ren suppe uge! Løgsuppe 2 dage, broccolisuppe og løg/Peberfrugt mmmm-

Efterfølgende fik ungerne kage, jeg smagte et hjørne af chokoladekagen og måtte derefter bukke under og ligge mig i sofaen. Min krop rystede, stak, havde hovedpine og kroppen gav spjæt hele tiden. Kl 20:30 faldt jeg i søvn og sov til kl 7. Har det bedre idag men mit hoved er tungt og kroppen svag. Har ikke lyst til mad eller noget som helst vil bare ligge!

Om et par timer skal jeg ud og ha luft, vi ska i BR og jeg ska købe en lille ting til Michelle, ska hjem og se hendes prinsesse senere når Manja alligevel skal afleveres til Discofest hos en fra klassen.

Tror sygdommen er en blanding af stress på jobbet, alt det med at vi skal flytte og de tanker man gør sig og så alm influenza!

Go lørdag ❤️





Ingen kommentarer:

Send en kommentar